Blog was created on 27 November 2010

Friday, December 3, 2010

Oh Phone!


As you can see up here, its a Sony Ericsson Vivaz Pro. I bought it a few months ago. And last week, I have to send it to the factory because of some problems. Nasib baik la still under warranty, FUHH! Tapi bukan salah saya dia rosak tau, I think so la. Or maybe sebab I selalu cakap nak tukar BlackBerry, so dia merajuk then dia rosak. HUHU.

I love this phone sebab kalau ambik gambar sure comel and cantik je, but now dia rosak pula. If you've read about the specifications, the video is HD, awesome kan? I memang attracted to the video la, hari tu I used my phone untuk rakam my boyfie main bola, cantik gila the video!

I bought this Vivaz Pro sebab my old phone dah memang rosak after about 3 years pakai. You see, 3 years tau, bukan 3 months. Pandai kan I jaga phone? *puji diri sendiri.

InsyaAllah next week I can get back my phone. Just take a look at my current phone, its a Sony Ericsson juga (nampak sangat fanatic Sony Ericsson). Camera phone ni pun VGA je tau, kesian kan, orang lain semua dah at least pakai 2MP. Tapi phone ni banyak berjasa, bought it as a secondhand phone, it was worth it. Battery best, 2-3 hari tak charge tapi message 24/7, okay cool je dia. Hehehe. Bukan macam phone Vivaz tu, every night gua kena charge. (Okay la, maybe sebab dia touch screen kan, huu)
Kalau takde handphone comel flip dkt atas ni, berminggu-minggu la I tak dapat message.

Manusia sekarang, hidup 1 day (even 1 hour) without handphone boleh jadi tak tentu hala, kot? Haha.

No comments:

Post a Comment